sobota, 27 sierpnia 2011

Sałatka z ryżem i indykiem


Lato sobie gdzieś poszło... Przez dwa tygodnie upały były nie do zniesienia, a ja akurat musiałam siedzieć w pracy! Dziś, gdy mam wolny dzień, leje od samego rana i strasznie zimno jakby jesień już przyszła i wygoniła lato, lato którego tak mało było w tym roku... Z racji wolnego dnia i pogody, która nie nastraja do niczego, a szczególnie do gotowania, zrezygnowałam z obiadu i zrobiłam sałatkę. Sałatka z ryżem i indykiem jest idealną alternatywą dla obiadu, idealnie syci, smakuje wyśmienicie. Ja sama takie sałatki nazywam "śmieciuwami" tzn. że wrzucasz do nich wszystko co akurat masz w lodówce lub to na co masz ochotę. Robi się ją szybko i równie szybko znika.



Sałatka z ryżem i indykiem

pierś z indyka
2 woreczki ryżu
5 jajek
puszka kukurydzy
puszka czerwonej fasoli
czerwona papryka
cebula, szczypiorek
sól, pieprz, majonez

Ryż ugotować według przepisu, odstawić do ostygnięcia. Pierś z indyka pokroić w kostkę, przyprawić solą i pieprzem, podsmażyć, również odstawić do ostygnięcia. Paprykę, cebulę, szczypiorek i ugotowane jajka pokroić i dodać do ryżu i indyka, dorzucić odsączoną kukurydzę i fasolę. Posolić i popieprzyć, dodać majonez i wymieszać.


Smacznego i udanego tygodnia!






1 komentarz:

  1. robi smaka :)
    polecam sałatki grillowe ;)
    http://www.zgrilla.pl/category/salatki/
    :)))

    OdpowiedzUsuń