niedziela, 18 września 2011

Ciasto z czekoladą i orzechami na powitanie

Jest to pierwsze ciasto jakie sama wymyśliłam. Zrobiłam je późnym wieczorem, dzień przed przyjazdem rodziców i dziadków. W sumie to miałam nie robić ciasta, ale siedząc wieczorem pomyślałam, że jednak coś tam wymyślę, a z racji tego że była to sobota i nie miałam żadnych produktów do konkretnego ciasta, postanowiłam wykorzystać to co akurat znajdowało się w mojej kuchni. Wyszło z tego całkiem niezłe ciasto, które smakowało wszystkim.


Ciasto z czekoladą i orzechami

Ciasto:
400g mąki
150g cukru brązowego
proszek do pieczenia
2 cukry waniliowe
budyń czekoladowy
1 łyżeczka cukru burbonowo-waniliowego
6 jajek
szkl. oleju
1 szkl. mleka bananowego
2 łyżki musu jabłkowego
dowolna ilość czekolady z dużymi orzechami

Polewa:
100g margaryny
1 łyżka mąki ziemniaczanej
3 łyżki kakao
2 łyżki mleka
100g cukru pudru

Wszystkie składniki wymieszać ze sobą, aż powstanie jednolita masa, na koniec dodać posiekaną czekoladę. Piec w temp. ok. 200 st. przez 1 godzinę. Składniki na polewę wymieszać ze sobą i zagotować na małym ogniu. Polać nią ostudzone ciasto.


Smacznego!

1 komentarz:

  1. O wygląda świetnie, a dlaczego też można powiedzieć, że dietetyk także zwróciłby na nie uwage :) http://www.udietetykow.pl/jak-wzbogacic-diete-w-magnez/

    OdpowiedzUsuń