wtorek, 4 września 2012

Czerwona porzeczka też może być super


Dzisiaj również przepis na babeczki, ale tym razem z czerwoną porzeczką. Przepis podstawowy ten sam co zawsze, z tym że zamiast bananów dodałam czerwoną porzeczkę, a właściwie dżem z czerwonej porzeczki, który sama zrobiłam (szklanka cukru plus 1,5 szklanki czerwonych porzeczek).


Babeczki z czerwoną porzeczką

280g mąki
3 łyżeczki proszku do pieczenia
pól łyżeczki sody oczyszczonej
szczypta soli
80g brązowego cukru
2 jajka
250g kwaśnej śmietany
6 łyżek oleju
dżem z czerwonej porzeczki

Wszystkie suche składniki mieszamy w jednej misce, a mokre w drugiej. Dodajemy do mokrych składników suche i mieszamy do momentu, aż wszystko się połączy ze sobą. Wypełniamy foremki do 3/4 ich wysokości. Pieczemy ok. 20 min. w temp. 200 st.


Wiem, wiem to znów babeczki, ale ja uwielbiam je piec i wymyślać ich różne wersje.


A teraz wracam do oglądania mojego ulubionego serialu. "Kochane kłopoty" to naprawdę fajny serial, który oglądałam już chyba z pięć razy i ciągle nie mam dosyć:)

Miłego wtorkowego popołudnia Kochani!!!

1 komentarz:

  1. no pewnie, że porzeczka może być super, ja lubię kwaśne smaki :))

    OdpowiedzUsuń