niedziela, 17 lipca 2011

Sałatka z jajkiem i szynką

 


Gorące, leniwe popołudnie... Siedzę na balkonie, spokój i cisza dookoła, właśnie skończyłam obierać jabłka i teraz na kuchence gotuje się pyszny kompocik. Błogie lenistwo... siedzę, czytam, nogi wystawiłam na słońce, właściwie całe ciało wystawiłam na słońce. Lubię takie dni jak dzisiaj, takie w które nic nie musisz... możesz wszystko, ale nic nie musisz.... I tak właśnie było dziś z obiadem, mogłam go sobie zrobić ale mi się nie chciało:) a że jeść coś trzeba, zrobiłam sobie tylko sałatkę. Była pyszna i bardzo sycąca. Ilość składników zależy od upodobań.

Sałatka z jajkiem i szynką

sałata lodowa
rzodkiewka
cebulka lub szczypiorek albo jedno i drugie:)
ulubiona szynka
pomidory
jajka
sok z cytryny
sól, pieprz oraz przyprawy jakie tam lubicie:)

Sałatę, rzodkiewki, cebulkę, szynkę i szczypiorek pokroić i wymieszać w misce. Jajka ugotować, obrać i pokroić na ćwiartki. Pomidory umyć i pokroić na ćwiartki lub ósemki. Pomidory i jajka układać naprzemiennie na sałacie. Skropić sokiem z cytryny, doprawić według uznania. Można użyć sosów do sałatek Knorr jeśli koś lubi.


Miłej reszty niedzieli i miłego całego tygodnia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz